środa, 26 lipca 2017

OXY DIET

Witajcie!

Dzisiaj kolejny post z serii 'zdrowe odżywianie'. Nie jestem żadnym ekspertem w tej kwestii, dlatego wpis zawiera wyłącznie moją własną opinię na temat produktów, które miałam przyjemność testować. Mowa tutaj o produktach ze strony www.dietaoxy.pl. Dieta Oxy dopasowuje się do naszych potrzeb, uwzględniając wiek, płeć, wzrost, masę ciała oraz aktywność fizyczną. Więcej informacji znajdziecie na stronie internetowej. W paczce, którą dostałam znajdowało się 5 produktów: żurawina liofilizowana, łuska babki jajowatej, otręby owsiane, ksylitol, witaminy oxy froot oraz zapas 30 herbatek. 

Oxy FROOT to bomba witaminowa, która ma dostarczyć naszemu organizmowi antyoksydantów, mających odmładzać nas od środka, chronić serce, wątrobę, mózg oraz inne narządy. W skład tego produktu wchodzą m.in.: aronia, truskawka, czarna porzeczka i chyba najbardziej odczuwalny w smaku burak. Witaminy możemy dodać do ulubionego koktajlu, bądź wsypać jedną miarkę do niewielkiej ilości wody i bezpośrednio wypić. Według mnie sprawdza się świetnie!
Pozostałych składników (ksylitol, żurawina, łuska babki jajowatej oraz otręby owsiane) można używać oczywiście 'oddzielnie' dodając je do lekkich potraw, śniadań czy deserów, ale przede wszystkim można z nich stworzyć mega zdrowy i pyszny Oxy Shake, który sama bardzo często piję. 

Do ulubionego jogurtu dodaję łyżeczkę łuski, otrębów owsianych, trochę ksylitolu (tylko wtedy, jeśli jest to jogurt naturalny) oraz sporą ilość żurawiny. Wszystko blenduję i gotowe. Żurawinę możemy jeść także w całości. Świetnie sprawdzi się jako przekąska (zamiast chipsów, czy czekolady :) )





Herbatki OXY polubiłam najbardziej. W zestawie znajdziemy 30 saszetek ekologicznej herbaty, która starcza na miesięczną kurację. Ma ona właściwości odchudzające i oczyszczające i zawiera tylko naturalne składniki. Ponadto hamuje odkładanie tłuszczu, zapobiega wzdęciom i uczuciu ciężkości oraz przyspiesza przemianę materii. Herbatę piję raz dziennie, przed posiłkiem i rzeczywiście, czuję, że mój organizm jest oczyszczony. Na wagę wejdę dopiero po zakończonej kuracji :D Ogromny plus za smak! 

Jeśli jesteście zainteresowani dietą OXY, wpadajcie do ich internetowego sklepu i wybierzcie coś dla siebie. A może już jej próbowaliście? Dajcie znać w komentarzach.

Do kolejnego!
S.♥

31 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tych produktach, ale mocno mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Głośno jest o tych produktach ostatnio :) A ta żurawina jest pyszna, kiedyś miałam okazję spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Slyszałam już o tej diecie :) podobna świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również słyszałam to takiej diecie, ale nigdy jeszcze u siebie jej zastosowałam. Będę musiała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam o tej diecie :) kusi mnie, żeby wypróbować :D tak z czystej ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne produkty, nie słyszałam o takij diecie jak dotąd <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dużo o tej diecie słyszałam ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej o tej diecie, ale muszę przyznać, że mnie zainteresowałaś nią :D Koniecznie daj znać jak z wagą, bo to chyba najważniejszy element kuracji :D Tę herbatkę z pewnością wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam okazji. Czekam na efekty całkowicie po :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo słyszałam o tej diecie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam dużo dobrego o tych produktach, też z chęcią bym je wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. KOchana na jakich zasadach z nimi współpracujesz?? Jak do nich napisać:)))

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam od nich wiadomość na instagramie z propozycją współpracy :)

      Usuń
  13. Ciekawy post!:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ich produkty :)
    Zaprasza na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. przygarnęłabym kilka tych produktów, zwłaszcza herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. te produkty są bardzo zachęcające!:) super wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiele słyszałam o tych produktach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie wypróbowałabym tych produktów :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiele już o tej diecie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawie wyglądają te produkty 😀

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa jestem faktycznie jakie efekty daje ta dieta.

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem ciekawa, czy faktycznie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałam o tych produktach, ale nie miałam okazji spróbować! Zaciekawiły mnie :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy wpis. Jeszcze nigdy nie miałam tych produktów. Może pora spróbować 😉

    OdpowiedzUsuń
  25. Dużo slyszalam o tej firmie :) i bardzo mnie kusi

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)