piątek, 10 lutego 2017

POLKA DOT BLOUSE

Witajcie!

Po małej przerwie wracam z nowym postem. W roli głównej bluzka [tutaj/here] w kropki z charakterystycznymi falbaniastymi rękawami od Shein.com. Jestem w niej zakochana! Zestawiłam ją z jeansową, trochę rockową spódnicą, kabaretkami i wysokimi botkami. Nie szalałam z dodatkami. Jak widzicie - zmieniłam kolor włosów, potrzebowałam takich zmian. W nowym kolorze czuję się świetnie! I chyba o to chodzi :)

Trzymajcie się!
S.♥
Fot.:Anita M.









Bluzka/Blouse-Shein
Spódnica/Skirt-Gamiss
Kurtka/Jacket-Zaful
Torebka/Bag-Rosewholesale
Botki/Boots-Deezee

63 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz ♡♡ pozdrawiam ♡♡
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuje Ci taka fryzurka. :)
    A bluzka faktycznie jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie, uwielbiam ten trend z kabaretami, super komponują się z jeansową spódniczką :D

    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzka jest cudowana, jestem nią zachwycona te rękawy i kropki, bosko !

    OdpowiedzUsuń
  5. ta bluzka jest świetna :) a do tych rajstop trzeba mieć idealne nogi ,zeby nie wygladać jak szynka hehe ;) tobie oczywiscie pasują!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja ;) Groszki w połączeniu z kabaretkami wyglądają bosko ;> 19$

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna bluzka. W życiu by nie pomyślała, żeby ją połączyć z rockowym strojem, a jednak wygląda to bardzo fajnie!^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny look, świetne przełamanie czerni jeansową spódnicą! No i kabaretki świetnie tutaj pasują! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Stykizacja bardzo mi się podoba <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, oryginalna :) Super zdjęcia!
    XYZQUI

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja. Bluzka jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz! Stylizacja super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. widziałam tę bluzkę na stronie shein. Na Tobie prezentuje się fenomenalnie! bardzo mi się podoba całe zestawienie :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. stylizacja super, bardzo umiejętnie połączyłaś wszystkie elementy :) nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy. Bardzo do twarzy Ci w takiej fryzurze :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie ta bluzka ma wspaniałe rękawy!

    Świetny zestaw, bardzo fotogeniczny i z prawdziwą precyzją skomponowany!
    Jeden z tych, które u Ciebie naprawdę bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  16. Totally obsessed with your polka dots blouse!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  17. Fryzura bomba :)
    Bluzeczka i rajstopy hit!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja :) uwielbiam kabaretki, które są teraz na topie :)

    Ps. Ślicznie Ci w nowym kolorze włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna ta bluzka , bardzo ładnie Ci w groszkach :)
    http://fbb26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fany zestaw, wszystko mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz.Pozdrawiam(:

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna bluzka :) i pięknie Ci w tych nowych włoskach )

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz! Uwielbiam groszki! ❤

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię groszki ;) sama w szafie mam tylko jedną bluzkę ale od razu czuć klimat retro ;) Widzę nowa fryzurka ;) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie wyglądasz <3 super bluzeczka<3 i tak nowa śliczna fryzurka<3

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna bluzka bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie Ci w tych nowych włoskach<3

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna stylizacja, ale nie mogę się napatrzeć na twoją nową fryzurę, boska :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakochałam się w tej bluzce, zresztą cała stylizacja świetna !

    OdpowiedzUsuń
  30. stylizacja kompletnie w moim stylu! bardzo mi się podoba :) // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Bluzeczka jest świetna, motyw kropeczek świetny, a falbanki na końcu rękawa całkowicie nadają jej uroku :)
    Pięknie wyglądasz w nowej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wow ale piękna stylizacja:) jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  33. Absolutely amazing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacyjna stylizacja!!! Spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Stylizacja idealna, wszystko świetnie dopasowane, a najbardziej wpadły mi w oko kabaretki, które są chyba teraz bardzo na topie. Możesz zdradzić gdzie swoje kupiłaś? ;)
    Pozdrawiam!

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Kabaretki należały jeszcze do mojej mamy, więc są bardziej vintagowym elementem, ale polecam zajrzeć na allegro bądź do marki Gatta :)

      Usuń
  36. Bluzka bardzo oryginalna to coś co uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  37. swietna stylizacja!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna propozycja a bluzka ma ciekawe rękawy ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna stylizacja:)
    A bluzka jest po prostu Cudowna♡♡
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. pięknie wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna jest ta bluzka, sama poszukuję podobnej <3
    Ładnie Ci w nowym kolorze :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam twoje zestawy:) A te buty kocham od dawna:) :*

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyglądasz rewelacyjnie !
    Cały look idealny <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. też mam tę spódniczkę, jest boska ! :)
    a duest denim & black pasuje Ci, uwielbiam to zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. cudowna bluzka, te rękawy genialne!♥

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyglądasz przepięknie! Idealne połączenie :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Genialnie wyglądasz!! Bluzka jest boska <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Zjawiskowo .
    Bluzka skradła moje serce .

    Zapraszam do siebie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Super outfit!
    Zapraszam do mnie!
    http://diamond-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam takie bluzeczki, Twoja jest świetna i super ją zestawiłaś, brawo! <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Wow, piękna bluzka, jestem zauroczona tymi falbankami <3
    Ostatnio też zamówiłam sobie bluzkę w groszki na Dresslink, ale klasyczną z kołnierzykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Prześliczna koszula! Zaczynam powoli przekonywać się do groszkowego patternu i nawet rozważam kupno czegoś dla siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Rewelacyjna koszula, a do tego świetna kurtka. Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękna sesja, bardzo fajna koszula!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)