poniedziałek, 20 lutego 2017

EMBROIDERED DRESS

Cześć!

Pogoda za oknem zachęciła mnie do zrobienia zdjęć i posta, którego miałam już w planach od kilku dni. Dzisiaj - czarna sukienka [tutaj/here] z haftowanymi kwiatami i rozkloszowanymi rękawami, którą wyszukałam na Yoshop.com. Zawiodła mnie niestety jej długość, dlatego przejdzie małą metamorfozę i będzie fajną bluzką. Myślę, że nie wygląda jednak tak źle w towarzystwie czerwonej torebki, ramoneski i kozaków za kolano.

Pozdrawiam,
S.♥
Fot.:Anita M.










Sukienka/Dress-Yoshop
Kurtka/Jacket-Zaful
Torebka/Bag-Zaful
Kozaki/Boots-Deezee

W sklepie Yoshop.com zamówiłam też skórzaną spódnicę [tutaj/here], jednak nie trafiłam z rozmiarem (S), a szkoda, bo spódniczka jest naprawdę świetna. Musi jednak znaleźć szczuplutką właścicielkę :)

50 komentarzy:

  1. Piękna sukienka :D
    te hafty bardzo mi się podobają i widzę, że rownież rozklosowane rękawki znow wracają do łask- jak o moda lubi zataczać koła :D
    super wyglądasz kochana :D

    18,23$, 10,96$
    mogę prosić o to samo ? :)
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest śliczna i również może spełniać zadanie tuniki. Cudownie wyglądasz w tej stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście nieco przykrótkawa ta sukienka ;-) ale bluzka/tunika będzie z niej świetna! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna sukienka i spódnica:) piękna stylizacja:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wygladasz i rewelacyjna spódnica :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/white-lance-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamówiłam bardzo podobną bluzkę więc myślę że spokojnie możesz ciąć o ma ładne hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz <3
    super stylizacja
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica jest świetna, sukienka również jednak pożałowali materiału :D Niemniej jednak jest cudowna. Może być z niej naprawdę fajna bluzka :) Bardzo podoba mi się ta stylizacja.
    klik $18.23, $10.96

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja bardzo ładna, wiosenna :) Spódniczka też fajna ale na mnie S też małe :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna torebka :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna torebka kochana :) www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jest ta sukienka!
    Sama chętnie bym ją założyła!
    Koniecznie z kapeluszem, bo jak dla mnie to kapelusz byłby dla niej idealnym dopełnieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę nowy kolor włosów! Ładnie Ci w nim :) Śliczna sukienka - szaleję za haftami na ubraniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny haft na sukience i mega ciekawa torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że nie trafiłaś z rozmiarem spódnicy :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Długie kozaki i spódniczka wyglądają świetnie

    OdpowiedzUsuń
  17. swietna sukienka/tunika! tez wstawilam post z koszulą z haftowanymi kwiatami ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna stylówka Kochana ;)Lubię haftowane ubrania ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale wyglądasz, ta sukienka jest piękna :) Też ją mam.
    Szkoda, że nie trafiłaś z rozmiarem spódniczki, bo wygląda bardzo ciekawie

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna stylizacja zachowana w rockowym klimacie ;) no i spódniczka bomba ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podobają mi się takie haftowane motywy. Sukienka faktycznie dość krótka, ale z kozakami prezentuje się bardzo dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna sukienka, chociaż króciutka. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna sukienka. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja. :)

    https://brvnette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie wyglądasz <3 cudowna sukienka<3

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka idealna:) a co do spódnicy wiele razy zamawiałam z chińskich stron skórzane ciuchy i one mają taki dziwny zapach twoja tez??


    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  27. Super wyglądasz!
    Spódniczka świetna, ale ja raczej nie wejdę :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna sukienka, ale faktycznie dość krótka :) Moją uwagę przyciągnęła torebka z Zaful :)
    W Yoshop mam upatrzoną podobną spódniczkę, tylko szarą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę się dokładnie zmierzyć przed zakupem :)

      Usuń
  29. Such a lovely look! Beautiful dress! Love your style!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  30. wyglądasz super w tych włosach:)

    sukienka extra !

    OdpowiedzUsuń
  31. ta skórzana spódnica jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jednym słowem - rewelacja ! :) Sukienka prześliczna,szkoda ,że za krótka :/
    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Stylówka super! A Torebka meeega, sama chciałabym mieć taką :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładnie wyglądasz, super zestawione ubrania - bordowa torebka jest cudna! :)
    Świetny blog, więc z przyjemnoscią dodaję do obserwowanych, będę tutaj zaglądać cześciej :)
    W wolnej chwili zapraszam również do mojego skromnego bloga :) https://wkacikuurodowym.blogspot.com/ - będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super są te sukienki, ale ja miałabym z niej bluzeczkę hihi

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz fantastycznie! Piękna sukienka, a z takimi zgrabnymi nogami w takiej długości wyglądasz świetnie!
    Można spróbować doszyć tej sukience jakąś falbanę albo koronkę, żeby ją wydłużyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale u Ciebie ładnie, wiosennie. Ślicznie wygladasz! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialna sukienka dużo daje uroku ta aplikacja

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepięknie wyglądasz.Zwłaszcza przypadła mi do gustu torebka ❤

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak to mozliwe ze nie miescisz sie w ta spodniczke? jestes szczuplutka przecież! c:
    Wyglądasz pięknie, świetnie dobrana torebeczka do sukienki :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądasz obłędnie !!! Uwielbiam takie kwiatowe motywy ! <3

    www.modawedwie.pl
    Miło mi będzie jak polubisz nasz fanpage : https://web.facebook.com/modawedwie/?fref=ts

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)