poniedziałek, 23 stycznia 2017

VELVET TOP

Witajcie!

W mojej szafie pojawia się coraz więcej 'velvetowych' ubrań, to już chyba obsesja. Tym razem padło na welurowy top [tutaj/here] od Zaful.com. Jestem z niego szczerze zadowolona! Sprawdzi się zarówno w codziennych, jak i imprezowych stylizacjach (jak ta poniżej). Połączyłam go z czarnymi rurkami, ramoneską i klasycznymi botkami. Koronkowy choker, torebka i kabaretki uzupełniają całość. Co myślicie?

Pozdrawiam,
S. ♥
Fot.:Anita M.









Top-Zaful
Spodnie/Pants-Bershka
Kurtka/Jacket-Zaful
Choker-Zaful
Torebka/Bag-Rosewholesale

A na SheIn.com panują wyprzedaże, polecam zajrzeć!(Velvet blouse, Coat, Blouse, Dress)

62 komentarze:

  1. Rewelacyjnie wygladasz , świetna stylizacja <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Top jest świetny :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/wwwdressplpl-sukienki-dla-kazdej-z-nas.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylówka bardzo w moim tylu :)
    Obserwuje I zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ubrania ♡♡ pozdrawiam ♡♡
    zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny top!
    Ta moda z kabaretkami też mi przypadła do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam z Andrychowa! Może kiedyś uda nam się spotkać na kawę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja super, ale chyba nie na tą porę roku :D Na jakąś imprezkę sprawdziłaby się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylówka jak zawsze. Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. połączenie tego topu i ramoneski bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja:) Super top i kurtka:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest rockowo i tak "eksperymentatorsko (czyli po Twojemu!) - mnie się więc podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Top wygląda ciekawie ale jakoś aksamit mi się nie widzi, Ale spodnie i kabaretki bomba !

    OdpowiedzUsuń
  13. Buenas imágenes..un saludo dese Murcia.

    OdpowiedzUsuń
  14. NA imprezę jak najbardziej w moim stylu!:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana wyglądasz przepięknie <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. top plus ramoneska - cudo! :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo podoba mi się welur :) top świetny :) cała stylizacja bardzo udana- idealnie zgrana kolory. Piękne buty!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny top ! Ja pokochałam welur :)

    http://kamila-kwiatkowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny look, wszystko fajnie współgra :) uwielbiam takie topy !

    OdpowiedzUsuń
  20. So sparkling!!! I love your top!!!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialnie to wygląda! Bluzka wymiata:)
    Obserwujemy? Odpowiedź zostaw u mnie:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna na bluzeczka ;) Cały look mi się podoba.
    Podejrzewam że zmarzłaś :D

    Poklikane; >

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne są te welurowe ciuchy ♥ Ja od dawna poluję na welurową sukienkę i chyba w końcu zamówię.

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  24. Super jest ten top <3
    w ogole caly zestaw moje klimaty! rockowo, charakterni, nieco grunge'owo - super ! :)

    13,50$

    OdpowiedzUsuń
  25. Top jest mega! no i wpisuje się w najnowsze trendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny ten top, wyglądasz pięknie Kochana ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacja dopracowana idealnie :) Top jest prześliczny :)
    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne połączenie, podoba mi się to jak dobrze gra koronka od topu z chokerem. Widać dbałość o szczegóły i perfekcjonizm w dobieraniu garderoby :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny top i ma bardzo ładny kolor www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  30. strasznie podoba mi się ten Twój top, jak i wszystko co jest z aksamitu ! look idealnie trafia w moje gusta!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  31. cudownie, uwielbiam aksamit <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten top musi sie znalezc u mnie w szafie:)


    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie wyglądasz w tej fryzurze! całość super :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale fajny top, bardzo mi się spodobał! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny top. Świetna klasyczna stylizacja :)
    Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne zestawienie:) no i gorący trend kabaretki <3
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi się jak zestawiłaś cały look! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna jest ta bluzka :) Bardzo oryginalna :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się obecny trend kabaretek noszonych pod spodniami z dziurami :)

    OdpowiedzUsuń
  40. PRZEPIĘKNIE WYGLĄDASZ! <3 KOCHAM TAKIE BLUZECZKI NA RAMIĄCZKACH, WCZORAJ KUPIŁAM SOBIE BARDZO PODOBNĄ TYLKO ŻÓŁTĄ!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. urocza jest ta bluzeczka i super ma kolor, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  42. O kurcze! W takiej stylizacji na pewno bym się wybrała na imprezę! Sztos kochana ❤
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Taka uniwersalna :)) podoba mi sie!
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepięknie wyglądasz! <3
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow!! Wyglądasz pięknie <33 Bardzo ładna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyglądasz super, zostaje na dłużej :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Jest niesamowity ten top, muszę go dodać do swojej listy życzeń! ♥

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny zestaw! Wyglądasz nieziemsko! <3 Top wygląda bardzo stylowo.
    Mój blog - zerkniesz?

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna całość! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Całość rewelacja :) świetnie połączyłaś wszystkie trendy :) poklikane $13.50 ; US$19.99;US$30.00; US$20.0; US$11.00

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam ciuchy z zaful, super stylizacja :)
    Zapraszam - https://brvnette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Bluzka w moim guście :)
    poklikane
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. welur wrócił do łask :) świetne zdjęcia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)