poniedziałek, 14 marca 2016

STRESSED, DEPRESSED BUT WELL DRESSED

Cześć !

Wykorzystując trochę wolnego, poniedziałkowego czasu i odrobinę słońca postanowiłam zrobić dla Was zdjęcia sportowego zestawu. Czapka z daszkiem i materiałowa torba dodają całości luzackiego stylu. Materiałowe torby z przeróżnymi napisami, bądź printami mogą fajnie uzupełnić nasz codzienny look, a w dodatku są praktyczne. Torbę ze zdjęć poniżej możecie dostać na stronie AllBag. Mają tam ogromny wybór i niskie ceny. Do kupna koszulki z logiem Adidasa przymierzałam się już od dłuższego czasu, w końcu trafiła do mojej szafy i jestem z niej mega zadowolona. Czarna ramoneska i sportowe buty dopełniają całość.
Jak Wam się podoba? :)

Udanego tygodnia!
S.
Fot.:Anita M.



















Spodnie/Pants-Bershka
T-shirt-Adidas Original
Kurtka/Jacket-Stradivarius
Czapka/Hat-Cropp
Buty/Shoes-Nike
Torba/Bag-AllBag

21 komentarzy:

  1. Kurteczka mnie urzekła :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Twój t-shirt chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super jest ta koszulka <3 materiałowe torby są bardzo przydatne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygladasz przepięknie !!
    śliczna czapka
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry napis na torbie!:D
    Koszulka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super outfit! Tak samo jak ty jestem z krakowa :) Bardzo ładna a bluzka. Pozdrawiam i zapraszam<3
    http://inspiracje-gabrieli.blogspot.com/2016/03/whats-new-with-me.html

    OdpowiedzUsuń
  7. super look :) widzę, że ostatnio czapki z daszkiem obiegły blogosferę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę grunge'u, trochę miejskiego, młodzieżowego luzu - dla młodej dziewczyny zestaw idealny!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem co najbardziej mi się podoba, bo cała stylizacja jest bombowa :)
    torebka wymiata mimo wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba się bardzo, w tym napis na torbie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie bawełniane torby, zawsze mam w torebce :) podczas zakupów są niezastąpione! Świetna bluzka! Całość bardzo udana! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już dawno myślałam o takiej torbie, tylko nie wiedziałam gdzie mogę taka dostać :p jest idealna na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. stylowa jak zawsze :-) napis na torbie świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. super stylóweczka!<3 widzę nowy wygląd bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam ten cytat odkąd go pierwszy raz zobaczyłam :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Great look! t-Shirt super, really like it!))

    OdpowiedzUsuń
  17. To coś w moim typie, jesteś mistrzem ! :) <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)